نكات استفاده از ظروف استيل

سايت رسمي تفال – فروش لوازم برقي و آشپزخانه تفال

نكات استفاده از ظروف استيل

۳۱ بازديد

براساس استانداردهاي جهاني و اعلام سازمان جهاني بهداشت (WHO) بهترين تجهيزات براي پخت وپز ظروف استيل است. همچنين متخصصان تغذيه از جمله دكتر كشاورز، ظروف استيل را از ظروف مناسب براي پخت و پز معرفي مي‌كند و تنها نكته‌اي را كه در مورد آنها هشدار مي‌دهند، پرهيز از نگهداري طولاني مدت غذاهاي اسيدي و نمكي در اين ظروف است.

قابلمه استيل مواد شيميايي را به غذاي شما وارد نمي‌كند و عمر طولاني دارد، رويه آن كنده نمي‌شود و زنگ نمي‌زند. همچنين قابلمه استيل سبك بوده و استفاده از آن آسان است.

در ظروف استيل مي‌توانيد برنج يا حتي ماكاروني هم بپزيد و ته‌ديگ هم داشته باشيد. نكته مهم هنگام استفاده از قابلمه‌هاي استيل تنظيم درجه حرارت است. كفي چند لايه در زير ظروف باعث ميشود ديرتر غذا در آنها ته مي‌گيرد. با اين وجود اگر غذاي شما ته گرفت و قابلمه تغيير رنگ داد با كمي سركه مي‌توانيد آن را مثل روز اولش تميز كنيد.

قابلمه‌هاي استيل زنگ نمي‌زنند و از همه قابلمه‌هاي ديگر بهداشتي‌ترند و دوست‌دار سلامت هستند. طريقه پخت و پز در ظروف استيل: قبل از شروع به پخت فرصت دهيد تا ظرف كاملا داغ شود،در هنگام سرخ كردن بگذاريد روغن كاملا داغ شده و سپس مواد غذايي مورد نظر را اضافه نماييد و براي خارج نمودن ته ديگ كافيست ظرف را ۵ دقيقه زود تر از روي شعله برداريد تا كمي سرد شده آنگاه براحتي ميتوانيد ته ديگ طلايي را نوش جان كنيد.

بهترين راه شستن قابلمه ها و ماهيتابه هاي استيل آن است كه از آب گرم براي شست و شوي آن ها استفاده كنيد. پيش از شست و شو براي مدت كوتاهي ظرف تان را درون آب گرم خيس كنيد. درصورتي كه ظرف تان چرب نيست نيازي به خيس كردن ظرف نداريد آن را با ابر و ماده شوينده بشوييد و سريع آب كشي كنيد.

لينك هاي مرتبط:

ظروف تفال

سرويس قابلمه تفال

زودپز تفال

سرخ كن تفال

پلوپز آرام پز تفال

بخارپز تفال

لوازم آشپزخانه تفال

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.